Friday 21 December 2012

Framme i Valle de Bravo!

Så, da var man endelig framme i Valle de Bravo!
Noe knoting med flyene ned hit. Flyet fra Gardermoen ble en time forsinka av uviss grunn, så det ga meg en litt tight transfer i Frankfurt, men det gikk! Nå skulle det allikevel vise seg at jeg ikke hadde det så forbanna travelt i Frankfurt som jeg først trodde, 747'n hadde visst no trøbbel med dassen som førte til en og en halv times forsinkelse der også. For meg betød dette en mulighet til å få spist litt, så var egentlig helt greit!

Flyturen over dammen var fin som vanlig, med mye fint å se på, driv-is mellom Grønland og Canada, store, snødekte flater i det nordlige USA med spredt bebyggelse og hele turen var i solnedgangen. Vi tak den faktisk igjen over Grønland og fikk en ny fin solnedgang over USA!

Vel framme i Mexico City hadde Lufthansa bestemt seg for droppe å ta med seg vingen fra Gardermoen. Det hadde visst blitt lagt igjen en hel container som egentlig skulle med flyet fra Gardermoen... Heldigvis fikk Emma ordna opp i sakene og vingen er nå på tur over Atlanteren og lander her kl 1930 lokal tid.

Det vil si at første dagen i Valle de Bravo blir hviledag for min del. Reiser inn til Mexico City nå i ettermiddag sammen med Tio for å plukke opp vingen og da blir det forhåpentligvis flying fra i mårra av! :-P

Så nå er det bare å glede seg til masse fin flyving de neste ukene framover :-)

No comments :

Post a Comment