Monday 15 August 2011

Endelig har jeg fått ny-vingen!

Venstre vingetipp
Flotte vingen :)
Liker designet! 













Fikk en telefon fra Ronny på torsdag om at vingen min hadde kommet. Desverre var jeg da på Vågå og hadde akkurat flydd 116km (artikkel kommer snart). Men i dag fikk jeg tatt turen endom Termikk&Rotor å henta min nye Factor 2!

Førsteintrykket er at dette ser rått ut! Ble overrasket over hvor lite liner det faktisk er: 2xA, 3xB (der en stab.), 2xC og alt i comp. liner type R10.2 tykkelse/mengde!!

Spilene er ikke så lange jeg hadde sett for meg at de ville være og er nok der hovedsakelig for å minske vekt (da mylar visst nok veier en del mer)

Festepunktet til styrelinene i bakkant er også noe annerledes (ref. bilde). Før har desse vært direkte koblet i bakkant, men nå har de brukt en slags egen variant av det Advance og UP har (uten metallring).
Nytt festeopplegg av styreliner :P
Det står jaggu "Factor2" i
senter av vingen også  :P
Team fargene :) Liker
Ikke veldig mye liner her nei


Konklusjon: Dette blir morro å få prøvd!!!


No comments :

Post a Comment